Pratite najnovije objave preko RSS kanala - Kazup - Prijava / Odjava


Kontaktirajte nas -> Email: info@kazup.hr - Tel. centrala: +385 47 666 111

Zaklada za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva raspisala je 14. travnja 2017. godine natječaj za građanske akcije „Naš doprinos zajednici“, a 18. travnja 2017. godine Javni poziv za procjenitelje prijava koje pristignu na natječaj.

Natječaj za građanske akcije te Javni poziv za procjenitelje, Zaklada raspisuje temeljem Sporazuma o partnerstvu u provedbi proširenog Decentraliziranog modela financiranja razvoja civilnoga društva u RH potpisanim s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva i to za područje pet županija: Istarske, Primorsko- goranske, Karlovačke, Sisačko- moslavačke i Krapinsko- zagorske županije.

Građanske akcije su jednokratne akcije pokrenute od strane skupine građana koji na prepoznati problem u lokalnoj zajednici odgovaraju volonterskim radom. Cilj građanskih akcija je poticanje građanskog aktivizma te poboljšanje kvalitete života u lokalnoj zajednici.

Nakon provedbe natječajnog postupka dodijelit će se financijska potpora za najviše 30 građanskih akcija, pojedinačne vrijednosti do 10.000,00 kuna. Pravo prijave imaju udruge, zaklade i ustanove (škole, vrtići, domovi umirovljenika i drugi) sa sjedištem u gore navedenim županijama. Maksimalno trajanje akcije je 3 mjeseca u vremenskom razdoblju od 01.07.-15.10.2017. godine.

Prijava na natječaj se vrši putem sustava www.financijskepodrske.hr, a rok za prijavu je 15. svibanj 2017. godine u 12 sati.

Osim navedenoga, Zaklada je raspisala i Javni poziv za procjenitelje prijava koje pristignu na natječaj. Na poziv se mogu javiti osobe s područja gore navedenih županija koje imaju iskustva u području procjene projektnih prijava, aktivnog građanstva, razvoja lokalne zajednice i razvoja civilnog društva u RH, a čije plaće nisu financirane temeljem institucionalne podrške, kroz Sporazum o partnerstvu na provođenju programa regionalnog razvoja civilnoga društva, Sporazum o partnerstvu na provođenju Decentraliziranog modela financiranja civilnog društva te Sporazum o Razvojnoj suradnji u području Centara znanja za društveni razvoj Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva.
Prijava se vrši putem obrasca za prijavu kojeg je popunjenog, potpisanog i skeniranog potrebno poslati na e-mail adresu Zaklade: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. s naznakom: ''Javni poziv za prijavu procjenitelja/ica“ najkasnije do 3. svibnja 2017. godine. Zaklada će ovim putem odabrati 3 procjenitelja koji će izvršiti kvalitativnu procjenu zaprimljenih projektnih prijedloga. Cjelokupna dokumentacija dostupna je na mrežnim stranicama Zaklade za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva na www.civilnodrustvo-istra.hr.

DSC 0025

Foto: www.hrvzz.hr

Brojni predstavnici županija na čelu sa županom Požeško-slavonske županije Alojzom Tomaševićem, županom Ličko-senjske županije Milanom Kolićem, županom Varaždinske županije Predragom Štromarom i županom Međimurske županije Matijom Posavcem sastali su se u ponedjeljak 10. travnja s ministrom poljoprivrede Tomislavom Tolušićem i njegovim najbližim suradnicima. Razgovarali su o dinamici vraćanja sredstava po kreditima iz udruženih sredstava ministarstva poljoprivrede i županija za kreditiranja poljoprivrede. Dogovorili su načelno dinamiku i plan povrata sredstava te se kratko dotaknuli i problematike upravljanja poljoprivrednim zemljištem. Suradnja Zajednice i ministarstva dinamizirati će se i drugim zajedničkim projektima u cilju ravnomjernog razvoja cijelog područja Republike Hrvatske.

Dana 21. ožujka 2017. godine raspisan je Natječaj u području prevencije ovisnosti i suzbijanja zlouporabe droga za 2017. godinu. Isti je raspisan od strane Ministarstva zdravstva, Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku i Ureda za suzbijanje zlouporabe droga te se pozivaju udruge koje su programski usmjerene za rad u području prevencije ovisnosti i suzbijanju zlouporabe droga da se prijave za financijsku potporu u okviru ovog Natječaja.

Udruge sukladno ovom Pozivu, mogu prijaviti projekt za sljedeća prioritetna područja Natječaja:
• PI. PREVENCIJA OVISNOSTI
o PI.A Projekti prevencije ovisnosti
o PI.B. Projekti za sigurnija noćna okruženja
o PI.C. Projekti prevencije ovisnosti koji su u skladu s Europskim standardima za kvalitetnu prevenciju zlouporabe droga (EDPQS)
• PII. PROJEKTI RESOCIJALIZACIJE OVISNIKA

Sredstva za financiranje projekata osigurana su ukupnom iznosu od 4.600.000,00 kuna.
Najmanji iznos koji se može odobriti u kategoriji projekata udruga je 50.000,00 kuna, a najviši 150.000,00 kuna po jednom projektu u prioritetnim područjima PI.A; PIB; i PII.
Najmanji iznos koji se može odobriti u kategoriji projekata udruga u prioritetnom području PI.C je 100.000,00 kuna, a najviši 200.000,00 kuna.

Udruge imaju pravo na ovaj natječaj prijaviti najviše dva projekta u jednom od prioritetnih područja. Ista udruga na ovaj natječaj može prijaviti maksimalno 3 projekta.

Prijave projekata dostavljaju se isključivo na propisanim obrascima koji su, zajedno s Uputama za prijavitelje, dostupni na mrežnim stranicama Zaklade: www.civilnodrustvo-istra.hr te Ministarstva zdravstva(www.zdravstvo.gov.hr), Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku (www.mdomsp.hr), Ureda za suzbijanje zlouporabe droga (www.drogeiovisnosti.gov.hr ).

Rok za prijavu je 20. travanj 2017. godine.

Projektna prijava sa svom propisanom dokumentacijom dostavlja se onoj regionalnoj zakladi koja pokriva područje na kojem se provodi većina projektnih aktivnosti. Ako se projekt provodi u više različitih županija ili na području cijele Republike Hrvatske prijavu je potrebno dostaviti onoj regionalnoj zakladi koja pokriva područje prema sjedištu prijavitelja.

Sva pitanja vezana uz natječaj mogu se postaviti isključivo elektroničkim putem, slanjem upita na e-mail adresu Uredu za suzbijanje zlouporabe droga, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i to najkasnije do 3. travnja 2017. godine. Ured i Ministarstva nemaju obveze odgovarati na pitanja postavljena nakon ovog datuma.

Pozivaju se udruge koje se bave socijalnom i humanitarnom djelatnošću, udruge osoba s invaliditetom i udruge koje djeluju u korist osoba s invaliditetom, da se prijave na natječaj za financijsku podršku Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Udruge sukladno ovom Pozivu mogu prijaviti programe u sljedećim prioritetima i područjima:
• Prioritet 1. Prevencija institucionalizacije i povećanje socijalnog uključivanja korisnika
• Prioritet 2. Podrška procesima transformacije institucija i deinstitucionalizacije u zajednici
• Područje: II. Problemi i zadovoljavanje potreba osoba s invaliditetom (za udruge osoba s invaliditetom i udruge koje djeluju u korist osoba s invaliditetom)
• Područje: I. Socijalna i humanitarna djelatnost (za udruge koje se bave socijalno humanitarnom djelatnošću)

Za financiranje trogodišnjih programa u 2017. godini osigurano je 32.000.000,00 kuna. Minimalni iznos financijskih sredstava koji će se dodijeliti po pojedinom programu za jednu godinu provedbe je 150.000,00 kuna, a maksimalni iznos je 400.000,00 kuna. Rok za podnošenje prijava je 18. travnja 2017. godine., a prijavitelji imaju pravo na ovaj Poziv prijaviti samo 1 program koji se mora provoditi na području Republike Hrvatske. Više informacija o samom natječaju može se pronaći na web stranici Zaklade: www.civilnodrustvo-istra.hr ili web stranici Ministarstva: http://www.mdomsp.hr/

Obzirom na novi način prijave pozivamo prijavitelje da detaljno prouče Upute za prijavitelje (točka 3. Kako se prijaviti). Naime, od ove godine, prijave na ovaj natječaj vrše se u sustavu www.financijskepodrske.hr ali je potrebno putem pošte dostaviti ispisan, potpisan i ovjeren dokument o verifikaciji postavljene dokumentacije u sustav. Potvrda o postavljenoj dokumentaciji (verifikacija) dostavlja se na putem pošte na adresu regionalne zaklade koja pokriva područje na kojem se provodi većina programskih aktivnosti. U slučaju provedbe programa na području cijele Republike Hrvatske dokument za verifikaciju se dostavlja regionalnoj zakladi koja pokriva područje u kojem je sjedište prijavitelja.

Sva pitanja vezana uz ovaj Poziv mogu se postaviti isključivo elektroničkim putem, slanjem upita na adresu elektronske pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. zaključno do 31. ožujka 2017. godine.

DSC 0823-1

Foto: www.hrvzz.hr

Predstavnici Hrvatske zajednice županija sudjelovali su na tematskoj sjednici Odbora za lokalnu i regionalnu samoupravu Hrvatskog sabora o upravljanju državnom imovinom. Tematska sjednica Odbora za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu Hrvatskoga sabora o upravljanju državnom imovinom održana je u četvrtak, 16. ožujka. Uvodno izlaganje održao je ministar državne imovine Goran Marić. Ispred Hrvatske zajednice županija sudjelovali su predsjednik Goran Pauk, krapinsko-zagorski župan Željko Kolar, varaždinski župan Predrag Štromar i voditeljica Radne skupine za pravna pitanja Hrvatske zajednice županija, Marina Horvat Pavlic. Ministar državne imovine Goran Marić otvorio je sjednicu pozivom županijama da se što više uključe i odazovu planiranim sastancima u Ministarstvu državne imovine kako bi se u što kraćem vremenu riješio što veći broj predmeta. „Problem našeg ministarstva je podkapacitiranost, no dobili smo suglasnost da zaposlimo nove sposobne ljude. Vrlo blisko surađujemo i s DORH-om, iako je i Državno odvjetništvo u sličnoj situaciji kao i Ministarstvo što se tiče premalog kadra“, rekao je ministar Marić, istaknuvši i kako je je upravljanje državnom imovinom vrlo složeno područje koje je potrebno iz temelja promijeniti i sistematizirati. Izlaganje o upravljanju i raspolaganju državnom imovinom u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave održala je Marina Horvat Pavlic, pročelnica Upravnog odjela za poslove Županijske skupštine i pravne poslove Koprivničko-križevačke županije i voditeljica Radne skupine za pravna pitanja Hrvatske zajednice županija, u kojem je istaknula kako Republika Hrvatska treba infrastrukturu za upravljanje i raspolaganje imovinom koju jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave već posjeduju pa treba prenijeti pojedina prava na njih jer najbolje poznaju stanje na svom području. Predsjednik Pauk zaključno je rekao kako je stav Zajednice, bez obzira na različitost političkih opcija, usuglašen i usmjeren jednom cilju, a on je efikasna decentralizacija kojom će se riješiti velik broj neriješenih predmeta upravljanja državnom imovinom.

Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku objavilo je Poziv za prijavu jednogodišnjih projekata lokalnih volonterskih centara u 2017. godini. Pravo prijave imaju udruge koje su svojim ciljevima i djelatnostima usmjerene na razvoj volonterstva u Republici Hrvatskoj. Svaki prijavitelj može podnijeti samo jednu projektnu prijavu, a projekt smije trajati najkraće 6 mjeseci, a najdulje 12 mjeseci. Za financiranje projekata osigurano je 2.000.000,00 kuna, a planira se financirati između 20 i 25 njih. Najmanji iznos financijskih sredstava koji se putem Poziva može prijaviti i dodijeliti po pojedinom projektu je 50.000,00 kuna, a najviši 150.000,00 kuna. Rok za podnošenje prijava završava 30. ožujka 2017. godine. Prijavu treba poslati preporučeno poštom, putem dostavljača ili osobno (predaja u urudžbenom uredu), onoj regionalnoj zakladi koja pokriva područje na kojem se provodi većina projektnih aktivnosti. Za Istarsku, Primorsko-goransku, Karlovačku, Sisačko-moslavačku i Krapinsko-zagorsku županiju to je Zaklada za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva. Više informacija o Pozivu te cjelokupna prijavna dokumentacija dostupni su na mrežnim stranicama Zaklade na adresi www.civilnodrustvo-istra.hr.

foto web-1

Hrvatska zajednica županija ponovno organizira foto natječaj „Volim svoju županiju“ kojim pozivamo sve kreativce da se prijave na natječaj „Volim svoju županiju“ za najbolje viralne fotografije (fotografije s najviše dijeljenja na društvenim mrežama i fotografije s najviše lajkova) koje uključuju zanimljive detalje u kombinaciji s prirodnim ljepotama, kulturnom i prirodnom baštinom s područja svih županija u Republici Hrvatskoj.
Cilj foto natječaja je pobuditi regionalni identitet i osigurati prepoznatljivost svake županije u Republici Hrvatskoj, a to će biti puno lakše uz Vašu pomoć.
Foto natječaj će se održavati u razdoblju od 1.ožujka do 7.travnja 2017. godine.
Natječajem želimo potaknuti mlade umjetnike/amatere da sami stvaraju i razmišljaju o detaljima svojih županija, kao destinacijama koje osim svojih ljepota nude i zanimljive sadržaje prilagođene objavljivanju u novim medijima.
Fotografije se dodjeljuju u tri kategorije: najbolja fotografija prema broju dijeljenja, najbolja fotografija prema broju lajkova te najbolja fotografija prema izboru stručnog žirija.
Stručni žiri čine kolegice Martina Brautović, voditeljica Odsjeka za odnose s javnošću Ureda župana Zagrebačke županije i Sandra Pinjuh, zamjenica predstojnika Ureda župana Vukovarsko-srijemske županije te profesionalna fotografkinja Mare Milin.
Fotografije moraju biti snimljene isključivo na području Republike Hrvatske, a svaki autor/autorica može poslati do tri fotografije. Fotografije možete predati isključivo online, putem naše Facebook aplikacije kojoj možete pristupiti putem službene Facebook stranice Hrvatske zajednice županija. Fotografije mogu imati minimalne korekcije u vidu poravnanja, izrezivanja, oblikovanja ruba fotografije, kontrasta i boja.
Ovogodišnja novost je Instagram profil volimsvojuzupaniju, a aktualnosti vezane uz natječaj najlakše je popratiti koristeći hashtagove #volimsvojuzupaniju i #hrvatskazajednicazupanija.
Najbolje fotografije u kategoriji „najbolja fotografija prema broju dijeljenja“, „najbolja fotografija prema broju lajkova“ te „najbolja fotografija prema mišljenju stručnog žirija“ osvajaju vrijednu nagradu – Samsung Galaxy Tab A 10.1 U kategoriji najboljih fotografija prema mišljenju žirija bit će dodijeljene nagrade od 2. – 15. mjesta. Druga nagrada jest foto monografija „Skriveni biseri hrvatskih županija“ i poklon paket Zajednice u vrijednosti od 200 kuna, a treća nagrada jest foto monografija „Skriveni biseri hrvatskih županija“ i poklon paket Zajednice u vrijednosti od 100 kuna.

Natjecatelji od 4. do 15. mjesta osvajaju foto monografiju „Skriveni biseri hrvatskih županija“.

Fotografije prikupljene putem natječaja Hrvatska zajednica županija koristit će isključivo u promotivne svrhe: objava na Facebooku Hrvatske zajednice županija, objava na internetskoj stranici Hrvatske zajednice županija, objava na službenim stranicama hrvatskih županija, organizacija izložbi fotografija te izrada ilustrativnih fotografija.
Svi detalji, kao i uvjeti predaje fotografija objavljeni su na službenoj internetskoj i Facebook stranici Hrvatske zajednice županija.

 

          Svrha ovog projekta jest umanjiti socijalnu isključenost i stopu rizika od siromaštva starijih osoba s područja Grada Zagreba i Grada Karlovca, te pridonijeti njihovoj  integraciji u život zajednice kao i zajednice u život njenih sugrađana iz ranjivih odnosno socijalno osjetljivih skupina. Pomaganjem u kućanskim poslovima, prijevozima i prepraćivanjem liječniku ili drugdje po potrebi planiramo im olakšati svakodnevicu i ukloniti dio prepreka za kvalitetnije življenje. Uključivanjem volontera i informiranjem građana o projektnim aktivnostima, planiramo potaknuti stvaranje pozitivnije slike i odnosa prema starijim osobama i starenju, kao i humaniji pristup kako bi im se olakšao život i posljedice koje starost i siromaštvo sa sobom nose.

 
dohvati daleke
 
 

Copyright by Kazup.hr (2009) - Sva prava pridržana - Email: info@kazup.hr - Tel./Fax: +385 47 666 111 - Dizajn i izrada: Infostudio.hr - Održava: Triton IT