Ukoliko se zateknete u EU, a Vaš let kasni više od nekoliko sati Vi možete tražiti od avioprijevoznika potpunu nadoknadu troškova ili alternativni let do željene destinacije, budući da su svi avioprijevoznici registrirani u EU dužni prema direktivama EU to osigurati svojim putnicima.
Na putovanjima zrakoplovom radi posla ili užitka, zakoni Europske unije osiguravaju putnicima određena prava koja se tiču informacija, kašnjenja, otkaza i prebukiranja letova te oštećenja prtljage. Mnoga se pravila primjenjuju čak i kada su problemi na letu uzrokovani posebnim okolnostima. Prava se primjenjuju na redovnim domaćim letovima unutar EU i charter letovima koji polijeću ili slijeću na zračne luke u EU. Za letove koji dolaze izvan EU, prava se primjenjuju samo na europske aviokompanije.
Putnicima mora biti pružena neposredna pomoć bez obzira na uzrok kašnjenja, bilo da je aviokompanije odgovorna za problem ili ne. U određenim okolnostima kada je aviokompanija odgovorna za probleme na letu – posebice kada se putniku uskrati ukrcavanje – kompanija putniku mora platiti i odštetu.
Što EU osigurava svojim putnicima kod putovanja zrakoplovom?
- Detalji